2010. június 19., szombat

Pörgős hét

Kész a tűtartó... Ennyi telt most tőlem, mert elég pörgősre sikeredett a hetem: véletlenül három spinning edzésre jelentkeztem és a Nikeplus is három futást ütemezett. (és akkor még nem is beszéltem a TODO alkalmazásról, ami jelezte, hogy eljött az idő egy nagytakarításra...)

Megérkeztek a Barka fonalak és hogy kipróbáljam az összeset, elkezdtem egy blogos körökben eléggé kedvelt mintát horgolni... Igen, igen!  A hatszögekből álló takarót... A gilice fonalakból rendeltem és hááát láttam már igényesebb és könnyebben kezelhető pamutfonalakat... de a gyönyörű színek mindenért kárpótólnak.

Kicsit rákaptam a képregényolvasásra és már a második kötetnél járok a Sandman sorozatból. A jövő héten érkezik a harmadik rész... Utána, megfogadtam, visszatérek a komoly könyvekhez.  Bár most is "olvasok" egyet ... rajongok a hangoskönyvekért, de eddig mindig angol nyelvűeket vettem... a könyvhéten rátaláltam Spiró György egyik novelláskötetére, amit az író olvas fel... Még csak most hallgatom, de az első novella után látszik, hogy mennyire színvonalas munka... bárcsak lenne több is és bárcsak elektronikusan is kaphatóak lennének... persze meglehet, hogy én lennék az egyetlen vevő rá.

Nincsenek megjegyzések:

Rendszeres olvasók