2010. június 7., hétfő

Kényszerpihenő

A hétvégét nyugágyban töltöttem, bokahúzódás miatt :-( de legalább hozzákezdtem a csíkos szoknya horgolásához és az olvasás terén egy új dologgal próbálkoztam, a képregénnyel.

A könyvhéten megszereztem Neil Gaiman-től a Sandman-t, de nem csak azért vettem meg, mert a képregényrajongók körében kultikus mű, hanem mert Gaiman regényei szerintem jók. Nálam első az Amerikai istenek holtversenyben az Anansi fiúkkal, de szeretem a Coraline-t is... Gyerekhorrorban nagyon jó a fickó :-) és az is szimpatikus, hogy a blogján bármikor elérhető, lehet vele beszélgetni... és kedveli Magyarországot.
Ja, igen, a horgolás... A Catania FINE fonal csodálatos, imádom... könnyű vele dolgozni, elég vékony, kellemes tapintású és szép színe van. Persze nem bírtam ki, hogy ne rendeljek én is próbaképp BARKA fonalat. A jövő hét elejére várom...  vagyis nagyon- nagyon várom, mert ha nem javul a lábam, akkor marad a horgolás és az olvasás.

Nincsenek megjegyzések:

Rendszeres olvasók