2010. június 28., hétfő

Japán hatás

Ezt a konyhai szettet egy japán patchwork könyv hatására varrtam a hétvégén. Szeretem ezeket a könyveket. Nem a szabásminták miatt veszem őket, hanem mert egy nálunk életidegennek számító szemlélettel készülnek. Még nem tudom igazán jól megfogalmazni, de talán a harmónia szó többé-kevésbé illik rá... 

A legjobban az uzsonna csomagoló fogott meg, ami eredetileg bentó csomagolónak készült. Ezt én Yoolee répagombjaival dobtam föl kicsit.

Végre használtam az etsyről rendelt szalagokat is...
Ha már japán hatás, akkor meg kell említeni Murakami Haruki japán írót. Talán a legnépszerűbb ma...  és ez eleinte óvatosságra intett (rossz tapasztalataim vannak a közkedvelt írókkal), de végül beleszerettem. Szinte minden fontos regényét lefordították már magyarra. A Birkakergető nagy kaland-tól leesett az állam, de a kedvencem a Táncolj, táncolj, táncolj... ne hagyjátok ki, Murakami fantáziája félelmetes, a stílusa magával ragad...

1 megjegyzés:

Timici írta...

szuperek lettek! nagyon jó passzolnak a gombok és a szalag:o)

Rendszeres olvasók