2010. június 11., péntek

Első hímzés

Most ne nevessetek ki, de én még soha sem hímeztem. Azt hittem a száröltés valami olyan tudás, ami az emberrel születik, de ma kiderült, hogy nem...
Ez az első művem, a hímzés és a szalaghímzés terén is. ( Akinek megvan A szalaghímzés ábécéje, annak ismerős lehet a minta) Egy tűtartó lesz majd belőle, hogy megőrizzem az utókornak :-).

Ezen a héten egyébként bármit csináltam az balul ütött ki, az összes művemet meg kellett semmisíteni... remélem a jövő hét sokkal jobb lesz.

A hétvégén Nemzetközi Szélnap lesz és ezt mi nem hagyhatjuk ki... Itt a program. Gábor, aki a "mentsük meg a bolygót" projektje irodalmazási szakaszában jár, feltétlenül meg akar nézni egy szélerőművet. Én inkább távolról gyönyörködnék bennük, de hát nincs mit tenni...

Jó hétvégét! Legalább Ti varrjatok, ha már nekem nem lesz időm...

2 megjegyzés:

Melusee írta...

Nagyon ügyi vagy! Nekem megvan a könyv, és tényleg benne van minden, ami ehhez kell.
A szalaghímzés ráadásul azért is jó, mert viszonylag hamar készen van (a többi technikához képest), gyors a sikerélmény.
Ha ez megtetszett, utána kezdj hozzá a keresztszemezéshez, az is alapvetően elég egyszerű...
Azért csak óvatosan, mert a hímzés kiemelten addiktív és sem az orvosod, sem a gyógyszerészed nem tud segíteni a leszokásban :)

fancsila írta...

Hú, köszi, majd vigyázok, nehogy rákapjak mint a foltvarrásra :-) ...

Rendszeres olvasók