2010. június 26., szombat

Barátkozás élőkkel, élettelenekkel

Azt hiszem írtam már, hogy mennyire kötődök a tárgyaimhoz (és mennyire nem kötődök az emberekhez) az egyik élettelen barátom az ipodom.  Ő a szótáram, a noteszem, a futótársam, a tanárom, elkészíti a napirendemet, felolvas és zenél, és mióta letöltöttem a BlockFab alkalmazást, azóta vele álmodozok arról, hogy mit is kellene varrni.
Tuti kis program (leírás angolul itt), kb. 50 féle blokkból lehet takarókat szerkeszteni, kiszámítja az anyagszükségletet és megadja a blokkokhoz kiszabandó darabok méreteit (centiméterben is). 
Még nem próbáltam ki, de ha meglesz, leírom a tapasztalataimat. 

Más. Sajnálom, hogy ilyen sok a probléma a kreatív oldalakon. Olvasgatom ezeket a bejegyzéseket, de nem tudok hozzászólni a témához, nem vagyok jó az emberi kapcsolatokban. Még azt sem tudtam eldönteni, hogy jelentkezzek-e az augusztusi találkozóra...


2 megjegyzés:

F.Gina írta...

Én nem olvastam semmit, nem tudom mi a baj :(( Légyszi, ha tudsz jönni, jelentkezz ! Jó lenne egy személyes találkozás :))

fancsila írta...

Szia, köszi... pár napon belül eldöntöm és jelentkezek :-))

Rendszeres olvasók