2010. május 19., szerda

Táskamutogatós

Régebben blogról blogra terjedt egy olyan játék, amiben mindenki megmutatta, hogy mit hord magával a táskájában. Az én hétköznapi táskám elég uncsi lenne... viszont van egy foltvarrós-utazós táska amit meg szeretnék mutatni: pont akkora, hogy elfér benne egy A3-as méretű vágólap és szinte minden ami a foltvarráshoz kell: körkéses vágó, vonalzók, ollók, jelölők, tűk, gombostűk, cérnák, gombok, sablonok. Még egy minivasaló is van benne meg varrónapló... A zsebén lévő házacskában lakik Tinker Bell a Peter Pan-ből... legalább is én így hívom.
Az orangepeel oldalon vettem a leírást egy japán lánytól és rettenetesen hosszú idő volt elkészíteni. Főleg a kézi tűzés tartott sokáig, ami a képen egyáltalán nem látszik :-).
Holnap elutazok egy hétre, de sajnos most nem vihetek magammal varrnivalót, mert kell a hely a tankönyveknek :-((. Utitársam most a Kézikönyv az Európai Unióról lesz, amiből sokkal többet lehet megtudni az EU-ról, mint amit valaha is tudni szerettem volna, de hát a vizsga az vizsga...

2 megjegyzés:

zseniko írta...

Látszik bizony a kézitűzés is. Szép és praktikus táska, nagyon sok munka lehetett vele!
Sok szerencsét a vizsgához!

fancsila írta...

Köszi, Olyan jól esik, mert én soha sem leszek elégedett a műveimmel...

Rendszeres olvasók