2010. május 11., kedd

Már majdnem visszatértem

Na, itt vagyok, hatból négy vizsgát letudtam... :-D

Már vannak elképzeléseim arra az időre amikor minden vizsgám meglesz: van egy ufóm, amit illene már befejezni.
Táskának indult, de még bármi lehet belőle... nagyon rég kezdtem el, látom, hogy nem is tökéletes, de kézzel varrtam össze, kézzel steppeltem, már sokat dolgoztam rajta...
és ma vettem ezt a két horgolásleírást. Nem mondom, hogy rögtön el akarom készíteni mindkettőt, de megtetszettek.

Ma egy barátommal ebédeltem, aki épp a jogot végzi, hasonlóan hobbiból tanul, mint én és szintén a vizsgaidőszaktól szenved... olyan jó, ha az ember sorstársakkal találkozik.
Az is kiderült, hogy szintén fut mostanában. El is határoztuk, hogy indulunk a Nike félmaratonon ősszel... ha mást nem, váltóban. Délben még lelkes voltam, de estére elbizonytalanodtam. Erre még futnom kell párat.

Nincsenek megjegyzések:

Rendszeres olvasók