2010. május 26., szerda

Kivagyok

Ígérem, még néhány nap és értelmes, kézzel készült munkákat fogok mutatni, csak legyek már túl ezen az utolsó vizsgán. (Imádom az EU-t, de nem tudok már évszámokat megjegyezni.... teljesen kivagyok a tanulástól.)

Addig is egy kép a koppenhágai utunkról. Képaláírás: vajon ha ilyen Brooks nyerget tennék a bringámra, az hány percig maradna rajta Budapesten? Na jó, állítólag ott is lopják a bicikliket.

Az utazás nagyon érdekes volt...
  • végre megismertem Dánia napos oldalát... 
  • tolmácsoltam egy idegenvezetést... 
  • reggelente a tengerparton futottam... 
  • készítettem sushit...
Vicces, hogy a Kis hableány nem volt ott, mert Kínába vitték egy kiállításra. Pedig szeretem nagyon azt a szobrot. Kicsit olyan nekem Ő, mint Pesten a Vigadó téren a Kis királylány...

Nincsenek megjegyzések:

Rendszeres olvasók