2010. május 17., hétfő

Horgolós probléma

A horgolásban elérkeztem az összeállításhoz, ami mindig nagyon nehezen megy... ezt a darabot harmadszor bontom szét, remélem látszik a képen, hogy miért :-). Eddig összehorgoltam, most majd megpróbálkozok az összevarrással. Minden tanácsot szívesen fogadok, mert szinte egész hétvégén ezen küzdöttem és nem látom a jó megoldást.

Amúgy is nyomott hétvégém volt.
Először is a vihar miatt elmaradt a WAMP,  kicsit szomorú voltam, de az, hogy annyira se akart elállni az eső, hogy kimenjek futni, na, az már nagyon bosszantott.
Szerettem volna megköszönni a férfinak a segítséget, aki előttem futott tegnap este a rakparton, de ha akartam volna sem értem volna utol abban a durva időben... annyira zuhogott az eső, fújt a szél és úgy eláztam, hogy ha nem látom, hogy mennyire élvezi a futást a viharban, én egy centit sem megyek tovább... 

Nincsenek megjegyzések:

Rendszeres olvasók