2010. május 3., hétfő

Csíkos, virágos és horgolt

Egy első szülinapra készült ez a ruha. Nem terveztem, hogy csíkos lesz, de elfogyott az egyik fonal a boltban.. Már máskor is jártam így. :-( Mindig többet kellene venni... tudom.
Kb. 12 dkg Rowan Siena 4 ply cotton 100% pamut fonalból 2.5-es és 3-as tűkkel horgoltam. Nem leírás alapján készült, úgyhogy nagyon izgulok, hogy jó lesz-e a méret.

Megfogadtam, hogy hétfőtől egy hétig csak tanulás és semmi szórakozás. Esetleg egy kis futás, de varrásról, horgolásról szó sem lehet. Szerdától már egész nap a könyvtárban leszek és az Internet is tiltólistára kerül.
Miért?
Mert itt a félév vége és én meg fogok bukni minden tantárgyból... vagy csak mert pánikolok, mint mindig ha vizsgázni kell :-D
Visszaolvastam ezt az utolsó mondatot és úgy érzem, hogy magyarázatra szorul. A Műegyetemen a második félévben elégtelenre vizsgáztam szervetlen kémiából, szerves kémiából és fizikából (azt hiszem összesen ez a három vizsgánk volt). Fél évig nem nagyon kellett a suli felé mennem...  Na, azóta pánikolok a vizsgáktól.

2 megjegyzés:

Annus írta...

Hát ez gyönyörű!!!!!És szupi h csíkos!Iza meg pont egy első szülinapos:)

fancsila írta...

jé, tényleg...:-) ha kell átalakítom majd

Rendszeres olvasók