2010. május 14., péntek

Anyagok, fonalak...

Mai szerzeményem ez a pár anyag. Tipikus babatakarónak valók, nem? Nem akartam túlságosan a rózsaszínnél vagy a kéknél leragadni, ezért vettem ezt a kétféle zöldet. Egyszerűen beleszerettem, semmi hátsó szándék :-). Azért bepróbálkoztam itthon egy nézdmilyen aranyosanyagok-kal... nem volt sikere.
Sajnos beleszerettem még más dolgokba is a boltban... a vizsgaidőszakban mindig szuperérzékeny vagyok...vettem Catania Fine fonalakat padlizsán és drapp színben a csíkos szoknyához (csak most vettem észre, hogy a Catania fonal Made in Hungary...úgy örültem).
Megyek tanulni. Tényleg. Holnap vizsga.

3 megjegyzés:

F.Gina írta...

Tudom, ostoba kérdés, de hol vettél ilyen jófej anyagot ?
Sok sikert a vizsgához !

fancsila írta...

a Mesebolban vettem, olyan szép színekben volt, alig tudtam választani...
:-)

Edige írta...

Csodaszépek tényleg!

Rendszeres olvasók