2010. április 25., vasárnap

Született tehetség ???

Díjat kaptam Melusee-től.
Ki is teszem ide:
Vegyesek az érzéseim, mert én annyira de annyira kishitű vagyok, nem hiszem, hogy bármiben is tehetséges lennék, de azért nagyon köszönöm, igazán jól esik.
A szabályokat is ide másolom:
1. Ha valaki adja én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek 6 másik blogot, akinek továbbadom a díjat.
5. Kitöltöm a tesztet.


Név: ... kicsit mókásan hangzik, de már hozzászoktam. 
Becenév: ha ezt leírnám, minden tekintélyem végleg oda lenne :)
Lakhely: Budapest, Újlipótváros, remélem már nem sokáig... 
Születési hely: egy szép kis város ott ahol a Zagyva belefolyik a Tiszába: Szolnok, mindenkinek figyelmébe ajánlom a Szigligeti Színházat (ahol dolgoztam is) és a kedvenc modern szobromat: Óvónő gyermekekkel - remélem még megvan
Magasság: 162 cm ... Gábor szerint hobbit vagyok
Névnap: nem tartom számon (szégyen, de másokét sem)
Foglalkozás: pénzügyi kontroller :-( ehhez is kell némi kreativitás
Testvérek: Juckó, Ancsa és Peti ... én voltam a világ közepe, amíg meg nem születtek...
Anyanyelv: magyar, de nem beszélem túl jól
Beszélt nyelvek: az angolt szerencsére napi szinten használom, az oroszt kicsit rég próbáltam... 

Gyűjtemény: épp felszámolom mindet... kivéve az anyagokat, mert anyaggyűjtemény nélkül nem lehet foltvarrni (vagy élni?) 
Kedvencek: állandóan változnak... most épp a varrógépem, az autóm, a kerékpárom, az ipodom és még minden amit a profilomban felsoroltam... 
Cipőméret: teljesen átlagos (38) 
Zsebpénz: nem emlékszem rá mennyi lehetett vagy volt-e, valahogy a pénz túl földi dolog nekem ... elég lazán is kezelem 
Álom: inkább rémálmaim vannak, állandóan vizsgáznom kell bennük, amúgy nappal is álmodó típus vagyok 
Háziállatok: még soha sem volt, de már álmodok róla. Egy magyar vizslát szeretnék (Gábor szerint a vizsláknak nagy a mozgásigényük, de nekem is, úgyhogy máris hasonlítunk)

6. Megnevezem, hogy kitől kaptam a díjat és nagy színes betűkkel kirakom a blogomba.
Köszönöm még egyszer Melusee. Tovább pedig olyan valakinek adom (bizony, most megszegem a szabályokat), akinek a blogja olyan vidám, hogy ha rossz kedvem van, benézek hozzá, hogy felviduljak:

5 megjegyzés:

Melusee írta...

Örülök, hogy kitetted a díjat! Ne légy kishitű: a született tehetség fogalma szerintem nagyon tág, és a mai világban még jobban tágul. Nem hiszem, hogy csak és kizárólag az ámulatba ejtően új és profi alkotások, alkotók azok, akik ezt a díjat megérdemlik. Hanem az olyan sokszínű, optimista, kedves hangvételű emberek is, mint éppen Te. Én sem tartom magam született tehetségnek, de biztos vagyok abban, hogy a közös hobbink, a kreativitás, az alkotás élvezete és vágya-láza előbb vagy utóbb szép, igényes és egyedi dolgokat hoz ki belőlünk.
Másrészt pedig úgy érzem, hogy amihez az embernek kedve van hosszú távon, akár a szabadideje rovására is, ahhoz van tehetsége is. Az már más kérdés, hogy kinek mennyi idő és kísérletezgetés, míg ez felszínre bukkan.
Én éppen a kíváncsi korszakomat élem, sok technikával kísérletezem. Születnek jobb, szebb és kevésbé mutatós dolgok, viszont mindegyikből tanulok, a készítése pedig szórakoztat, pihentet.
Azt hiszem, hogy mi, akik másokkal megosztjuk a gondolatainkat, a műveinket, az érdeklődésünket, akik egymással on-lány (:)) kapcsolatban vagyunk és az a bizonyos bizsergés, amit a kézimunka jelent, összeköt... hát mi nagyon is jól tudjuk: mindegyikünk született tehetség!
Használjon ez a díj az önbizalmadnak, alkoss, mutasd, írj mindenféléről, maradj lelkes és kedves.
Aztán ki tudja, talán egyszer összefutunk a Kistücsökben, vagy a munkahelyünkön (mert én is pénzügyes vagyok, kontrolling szakos diplomával...).

fancsila írta...

Köszi a bíztatást.
Nagyon szépen fogalmazol, biztos, hogy nem szeretnél pénzügyes helyett inkább irodalomtanár lenni? :-)

éva

Melusee írta...

A stand up comedy és a szociálpolitika desztnációjában gondolkoztam... mind a kettőhöz elég lökött vagyok :) Köszönöm szépen, aranyos vagy :) Irodalomtanár nem leszek, elég nekem a három saját gyerek, nem kell még mellé 33 kölcsönbe... Könyvet szívesen írnék, ha valaki megmondaná, hogy miről :) De pl. mások diplomamunkáját szívesen elvállalom hobbiból... Áááh, éppen álláskeresés előtt állok, a legkisebbem decemberben lesz két éves, megy a bölcsibe, én meg vissza a gályára. Csak nem tudom, hova, a munkakörömet megszüntették, ahol a szülések előtt dolgoztam. Nem egyszerű 4 év után visszaaraszolni úgy, hogy a családi logisztika is meglegyen, meg a pénz is jó legyen, plusz még szeressem is. Lehet, hogy a Showder Klubba megyek, mint az ország első női stand up-osa :)
Mert azért valljuk be: egy cash flow elemzésben nem sok helye van a sziporkáknak ugye. Bár gondolkoztam rajta, hogy néhány tréfával feldobom az APEH fásult ügyintézőinek napját, de sajna az abev program nem ad lehetőséget a kibonatkozásra :)

fancsila írta...

:-))

hát tényleg nem egy humoros munka ez a kontrolling... de valahogy a legtöbb kontroller akit ismerek, mégis vicces ember

az én személyes tragédiám az, hogy mióta ebben a szakmában dolgozok, itthon teljesen elvesztettem a kontrollt a pénzügyeink felett (Gábor kutató, rá nem számíthatok, , Ő gyakorlatilag nem is ezen a bolygón él) ... egyszerűen nem tudok átállni a kisebb összegekre, azt képzelem például, hogy a gázszámlánk a kerekítési hibahatárba esik, mert nincs a végén legalább hat nulla...

azért ha majd komolyra fordul az álláskeresés , szólj, néha hallunk róla, hogy keresnek itt-ott kontrollert...

Melusee írta...

nagyon kedves vagy, hogy felajánlod a lehetőséget, lehet, hogy nem leszek szégyenlős és tényleg szólok :) amúgy kb. szeptember-október magasságában tudnék kezdeni... de majd legfeljebb küldök egy önéletrajzot előtte.

Egyébként nem ezért említettem, csak a párhuzam miatt... bár tényleg: a barátnőm könyvelő és klassz humora van. Biztos így kompenzálunk :)

Rendszeres olvasók