2010. április 11., vasárnap

Nyári táska

Ma végre elkészültem a korábban már megvillantott nyári táskával, ami olyan valakinek készült, aki - ellentétben velem - sokat szokott tengerparton nyaralni. 
Volt még néhány Bali batik maradékom és nem bírtam volna ki, ha nem használhatom fel... Rengeteg zsebet tettem rá kívül-belül, hogy az összes gyerek összes izéje beleférjen. Igen, egy sokgyerekes anyukáról van szó.
Lehet, hogy a "flying geese" nem a legjobb mintaválasztás, de a hullámos térhatású minta azért tagadhatatlanul tengerparti...

Most pedig ülök a TV előtt és vadul horgolok, minél vadabb dolgok történnek a választási műsorokban, én annál gyorsabban horgolok... lehet, hogy még ma befejezem a pulcsit. :-) Nem tudtam magamról (mert nem nézek TV-t időhiány miatt), hogy tudok a képernyő előtt horgolni, lehet, hogy többet kellene ezt csinálnom és akkor csatlakozhatnék a horgolós bloghoz. :-)

Ma nem csak a költészet napja és József Attila születésének évfordulója van, hanem az én Dédim,  Piczman Anna, is ma született. Ma lenne 106 éves :-). Ő tanított meg varrni egy lábbal hajtós Singer varrógépen. Sok dologban hasonlítok rá...

4 megjegyzés:

Annus írta...

Horgoláshoz tudok ötleteket adni:)))Én még mindig nem tanultam meg,pedig online oktatom magam:))))

flor írta...

Nagyon klassz lett, gratulálok

fancsila írta...

Köszi, köszi :-)

gubike írta...

Ez pedig egy nagyon szép táska.

Rendszeres olvasók