2010. április 8., csütörtök

Narancssárga napraforgó

Régi álmom teljesült: végre sikerült valamit ráaplikálnom egy pólóra. Mivel nem volt itthon ragasztófátyol, ezért ezt csak úgy rágombostűztem és odavarrtam. Az én kis ósdi varrógépemmel (!!!) most annyira lelkes vagyok, hogy ennek még biztos, hogy lesz folytatása. Ki is mostam gyorsan, elég jól bírta.

A héten elvesztem, nem volt időm varrni, a hétvégén meg suli és választás... pánikolok: előadást kell tartanom angolul a könyvkiadásról és át kell utaznunk a fél országon, mert persze nem ugyanott szavazunk...

De holnap már biciklivel megyek dolgozni. Eddig csak az autóból figyeltem, hogy mennyien bicikliznek (és mennyien szabálytalankodnak), teljesen függetlenül a BAM-tól, én is rászántam magam.
A Kiskörúton felfestett kerékpáros sávtól egyenlőre távol maradok, szerintem az még nincs kész... marad a budai rakpart.
Ha egyszer majd elkészül a részecskegyorsító amit a Műegyetem elé építenek és megnyitják a biciklis utat akkor azok közé a szerencsések közé tartozok majd akik ajtótól ajtóig kerékpárúton járnak... addigra azonban úgy néz ki, elköltözünk Pestről.

Nincsenek megjegyzések:

Rendszeres olvasók