2010. április 28., szerda

Kékfestő anyák napjára

Nekem a kékfestő a legszebb anyag a világon: minden abroszom abból van. Gyerekkoromban voltam egy kékfestő műhelyben  és akkor szerettem bele: már nem emlékszem hol lehetett (talán Tiszakécskén), csak arra, hogy mennyire lenyűgözött, ahogy az anyagokat leengedték egy kútba festeni. 

Sok kékfestő foltmunkát láttam, de én soha sem készítettem eddig, nekem túl erős ez a szín ... Most barátkozok a gondolattal, hogy mégis lehet ebből varrni: ezt a szatyrot anyák napjára készítettem. Nem vagyok vele elégedett, mert nem lett tökéletes, de azért megmutatom...


Van még egy félig kész darab is... vasárnapig azt is be kell fejeznem :-).

Ja, és ezzel fogok nevezni az "anyagfaló" játékba ebben a hónapban, mert sikerült kicsit csökkenteni a kifogyhatatlan molinó készletet...

2 megjegyzés:

F.Gina írta...

Felírlak a listára !
Egy apró, segítő szándékú megjegyzés : Legközelebb inkább fehérrel varrd a ferdepánt mellett :))

fancsila írta...

köszi, én is érzem, hogy ez nem szép... :-) meg nem tetszik az sem, hogy a rátét fehér, a molinó meg ekrü színű... ez tanulságos munka volt...

Rendszeres olvasók