2010. április 2., péntek

Alma alma alma ...

Ezzel a táskával szerettem volna nevezni az anyagfaló játékra márciusban, de úgy tűnik ebből már csak április lesz. Azért csúsztam el vele, mert kitaláltam, hogy egyenként körbevarrom az almákat... de utána kitaláltam, hogy mégsem... és azóta gondolkozok, hogy hogyan is legyen.

Mindenkinek jó pihenést kívánok Húsvétra, varrjatok sokat!

A húsvét mellett mi még mindig megünnepeljük az április negyedikét :-)), persze csak azért, mert Gábor akkor született, de én gonosz vagyok és eléneklek néhány mozgalmi dalt... egyébként meghívom a Kistücsökbe és vettem neki sok-sok ajándékot.

6 megjegyzés:

Melusee írta...

Szia! Honnan ismered a Kistücsköt? Tősgyökeres (szinte)Őszödi-Szemesi lány vagyok :)) Valódi nevem Pálfy...

fancsila írta...

Szia, teljesen véletlenül ismerem, nagy Balaton rajongó vagyok :-)

Melusee írta...

Ja, akkor nem földim vagy :)) Ámbár én is budapesti voltam-vagyok, a szüleim élnek Szemesen (most már csak Anyu), én a gyerekkorom javát töltöttem ott.
A Kistücsök tutti hely, mi is oda megyünk a férjemmel, ha lent vagyunk. És szuper a part is, legalábbis nekem a három gyerekkel :) Lesz ám nyáron kézimunka kiállítás és vásár, ha érdekel, majd írok neked róla, hátha lenne kedved jelentkezni és eljönni árulni. NAgy sikere szokott lenni.

fancsila írta...

Nem, nem én tényleg csak nyaraló vagyok itt...a vásár nagyon érdekel, de én nem nagyon tudok eladni semmit, mert épp annyi időm van, hogy a családomat és a barátaimat ellátom ajándékokkal, viszont sokat vásárolok mások munkáiból...
Szép a part és jó a játszótér. Jó lehet itt lakni.

Melusee írta...

Klassz hely, az biztos, nagyon jó, hogy ott tudok nyaralni a srácokkal. Akkor mindenképp írok, ha tudom már, hogy mikor lesz a vásár, ez mindig egy egész hétvége, és lent tartják a játszótérnél a parkban. Este nagyon szép, ahogy az egész vásár ki van világítva... a mennyiséggel meg ne törődj, ha van pár darabod addigra, amit el szeretnél adni, majd kitesszük az én standomra a Te neved alatt, hmm? A karácsonyi vásárban is így csináltam még két másik lánnyal... Persze csak, ha neked is megfelel így. Örülök, hogy akadt közös nevező, no persze a kézimunka szeretetén kívül:)

fancsila írta...

Hú, köszi ha szólsz majd...

Rendszeres olvasók