2010. március 22., hétfő

A mai városi túrám állomásai

Azt hiszem sokszor írtam már arról, hogy mennyire szeretem Budapestet, mennyit túrázok a városban. Ma egy gyönyörű helyen jártam, a Műszaki Egyetem parkjában. Valójában a könyvtárba mentem, mert ott tanulok a vizsgáimra, de a parkban is mindig teszek egy kört, ha arra visz az utam. Körbesétáltam a K épületben, elmentem a Sóhajok hídjáig és bekukkantottam a Nagyolvasóba...

Ezután átsétáltam a Szabadság hídon, a Váci utcán átverekedtem magam egy-két túristacsoporton és a Vörösmarty térre mentem ahol tettem két kört a vásárban. Összefutottam egy volt kollégámmal, aki cserepeket árult, jól elbeszélgettünk.

A vásárban láttam Figurkákat, amik olyan szép anyagokból voltak, hogy majdnem elcsábultam... végül nem vettem semmit. Itthon jutott eszembe hogy kifogytam a kékfestőből, úgyhogy biztos, hogy lesz még egy utam...

3 megjegyzés:

Annus írta...

Van egy patchwork hátterem,a héten még csinálok pár tavaszit is!

fancsila írta...

:-) lehet rendelni is?

Annus írta...

Lehet!Mondd milyet szeretnél,aztán megnézem van e hozzá anyagom:)))Most lesz egy kisidőm:)

Rendszeres olvasók