2010. március 20., szombat

Kizökkenve

Kicsit kizökkentem a hétköznapokból, mert számunkra ezen a héten megkezdődött a biciklis szezon és azóta le sem szeretnék szállni a kerékpárról.
Most a Balatonról küldöm ezt a furcsa szívet, ami egy kitűző és azért különleges, mert nem szórom ám a szíveket mindenfele, sőt kicsit idegenkedek tőlük. :-) Van még egy nagy titkom: nem szeretem a Kalapos Zsuzsit sem ...
Nem feledkeztem meg róla, hogy már csak pár nap van a márciusból, hatalmas terveket készítettem a FEB és az anyagfaló játékhoz is, amint hazamegyek boldogan, feltöltődve napfénnyel, nekilátok a varrásnak.

2 megjegyzés:

F.Gina írta...

A szíveket szeretem, főleg ezt a countrys kockás fajtát, de Zsuzsit ki nem állom. Még soha nem varrtam a 15 évem alatt. Sőt, egyet láttam csak, ami tetszett, Lonci baltás Zsuzsiját, ami egy csirkét kerget :))

fancsila írta...

hú, azt feltétlenül megkeresem, duplán jó lenne nekem, mert mi nem eszünk csirkét :-)

Rendszeres olvasók