2010. március 12., péntek

Kincsek


Ezeket a gyönyörű pántlikákat hozta nekem ma a posta Franciaországból. 
Még nem tudom melyiket mire használom, de az Alice in wonderland sorozatból valókat (Eat me/Drink me és The Rabbit-Hole went straight on like a tunnel for some way & dipped suddenly down
so suddenly that Alice had not a moment to think about stopping herself before she found herself falling down a very deep wellegyszerűen nem tudtam otthagyni... Az almás meg adta magát... A szives nem az enyém, az nem vallana rám...

Egyébként ma beszerző körúton voltam és úgy érzem megnyugodhatok, mert most már van miből dolgozni a hétvégén. Vettem például batikolt anyagot ehhez a táskához, amiből még csak egy zseb van meg, de megmutatom. Bár igazából ajándék lesz, de szerintem nem fogok lebukni...


Nincsenek megjegyzések:

Rendszeres olvasók