2010. március 6., szombat

Kodálymódszer

Sajnos egyre gyengébb fotókat készítek és ennek az a titka, hogy lusta vagyok elővenni a rendes gépet, csak az én kis masinámmal kattingatok és hát fény nélkül ez nem sokra képes... Ezennel megfogadom, hogy ezen változtatok.

Megvarrtam a memóriajátékot Sebinek, a lányok remekül szórakoztak vele (talán látszik azért a képeken), Sebi inkább a konyhában főzött Gáborral. Hová fajul ez a világ:-)?

Még nem is írtam, hogy szerdán Csík zenekar koncerten voltunk a müpában. Volt ott minden, Lovasi András meg Kiss Tibor és sok-sok feldolgozás, ahogy mostanában trendi. Jó szórakozás volt, sokat nevettünk, de nekem nagyon hiányzott egy-két kedvencem. Nyugtassatok meg, hogy vannak még emberek rajtam kívül, akik hallgatnak magyar népzenét a Földön. 
Talán csak azért, mert Kodály iskolába jártam és zongorázni tanultam, de amikor az iTunes-ban felveszek egy-egy népzenei albumot, hogy az ipodon le tudjam játszani séta közben, meghatódva Kodályra gondolok és amikor a Köröndnél sétálok mindig egy népdalra váltok a tiszteletére...

Végezetül három, számomra érdekes rendezvényt szeretnék ide behivatkozni, (hátha így én sem feledkezek meg róluk):

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
A Csík zenekart szerintem sokan szeretik. Köztük én is, bár én kicsit elfogult vagyok, mert a rokonom is ott játszik...
Judit

fancsila írta...

:-)

kiseri írta...

Szia! Véletlen tévedtem ide, fogalmamsincs, honnan... de örülök neked és IGEEEN! hallgatunk népzenét!:) szinte napi szinten... nehéz lenne nélküle! És nagyon szépeket varrsz, jó itt nézelődni, megyek is vissza, ha nem haragszol...:) de a népzenéset muszáj volt megírnom, hogy megnyugodj!:)

Rendszeres olvasók