2010. március 30., kedd

Akkor és most

Ágyazás közben csodálkoztam rá erre a kis címkére az ágytakarónkon. Már teljesen meg is feledkeztem róla, hogy milyen komolyan tudtam venni régen a dolgokat: amikor az első takaróm elkészült 2002-ben bizony még keresztszemes címkét is gyártottam hozzá.


Ma már ezt így oldom meg... tudom, hogy nem valami stílusos és hát a piros-fehér-zöld és az évszám is hiányzik róla... de mentségemre legyen mondva, hogy soha sem voltam jó keresztszemesben.

A héten folytatódik a  hétvégi rossz sorozatom: lecsúsztam az athéni maraton jelentkezésről... (nem kellett volna annyit gondolkozni rajta) betelt a 12ezer fős keret. Egyenlőre úgy tűnik a 10 km-re tudtam nevezni, de a sorsom a görög szervezők kezében van... Nem is tudok lefutni egyébként 42 km-t, de gondoltam addig még van idő, majd belejövök :-), szorgalommal annyi mindent el lehet érni...

Nincsenek megjegyzések:

Rendszeres olvasók