2010. február 18., csütörtök

Memóriajáték és egyéb tervek

Gina blogjában láttam a paneles anyagból ovisoknak varrt memóriajátékot és amikor kiderült, hogy néhány hét múlva bébiszitterek leszünk, rögtön beugrott ez az anyag, ami arra született, hogy memóriajáték legyen. A kérdés csak az, hogy egy két és fél évesnek nem lesz e ez túl bonyolult? Bárcsak jobban értenék a gyerekekhez!
A legrosszabb emlékem arról, amikor gyerekekre vigyáztam az, hogy mire a szülők befutottak mindkét csajszi a kanapén ugrált ruha nélkül, pelenkában. Később vettem észre, hogy valamelyik módszeresen körberágcsálta a bőr ülőgarnitúrát (még mindig itt vannak a kis fognyomok).
Sokat ront a helyzeten, hogy ami Gábor szerint játék az szerintem őrjöngés és szívem szerint azt hajtogatnám, hogy "sírás lesz a vége", utána meg hogy "ugye megmondtam", de érzem, hogy ez mennyire fölnőtt szöveg lenne. 
A lényeg, hogy még két hetem van, hogy összehozzam a mackós memóriajátékot Sebinek....

Írtam, hogy mennyi tervem van az elkövetkezendő hónapokra, de nem csak a  foltvarrásra gondoltam. Minden nyárra készítek egy horgolt csipkeblúzt. Utána persze nem veszem fel, mert ezek eléggé átlátszóak és én meg eléggé szégyenlős vagyok, de igazából úgyis az elkészítését élvezem... Idén ezt néztem ki...

2 megjegyzés:

F.Gina írta...

Tökéletes anyagválasztás, pont ezekre a Makower anyagokra gondoltam! És ha nem játszik vele rakosgatni és fogdosni akkor is jó lesz :))
A csipkés felső alá egy top ? Azzal sem vennéd fel ?

írta...

Köszi a bátorítást :-)
De, felveszem... egyébként legszívesebben garbót vennék alá :))

Rendszeres olvasók