2010. február 26., péntek

MESKA vásárlások és a másolás problémája

Azért szeretek a MESKÁN vásárolni, mert :
  • amit kiválasztok és megveszek, azt talán én is meg tudnám csinálni, ha nagyon összekapnám magam, de valaki már elkészítette és tetszik, 
  • rengeteg kreatív alkotóval találkozok ott, akiket így szeretnék bátorítani,
  • teljes mértékben át tudom érezni, hogy milyen fáradtság és öröm volt elkészíteni az adott darabot,
  • a tárgyak mögött igazi emberek vannak, dolgoznak, gyereket nevelnek, élnek, nem pedig egy marketingosztály gondolkozik azon, hogy hogyan lehetne személyesebbé tenni a terméket.
Ezért szeretem a MESKÁT. És, hogy mit is vettem mostanában? Ezt az inget és fülbevalót. Lehet, hogy a jövő héten már fel is avatom őket a Csík koncerten...

A másolásról- ami úgy látom heves érzelmeket váltott ki mostanában- pedig az a véleményem, hogy ha akaratlan, vagy nem származik belőle üzleti haszon, miért ne. Egyébként én mindig nyugodtabb vagyok, ha megveszem vagy elkérem a szabásmintát...  Elég rosszul érintett a másolós mizéria, ugyanis épp arra készültem, hogy bögre formájú neszeszereket varrjak...vajon azt ki találta ki először?

2 megjegyzés:

F.Gina írta...

Ha jól tudom, akkor Patchwork Pottery találta ki :)) A másolással szerintem nincs semmi probléma, inkább azzal, ha valaki büszkén kijelenti, hogy most találta ki. Én ha a netről veszek le szabásmintát (ingyen rakta fel, aki felrakta) akkor azt bátran használom. Ha bemutatom a blogomon, akkor megjelölöm a forrást. Én is csak ennyit várok el azoktól, akik használják az általam feltetteket.
Varrjál nyugodtan csészéket, azért tette fel az, aki feltette :))

írta...

jé, tényleg a Patchwork Pottery volt, köszi

Rendszeres olvasók