2010. február 5., péntek

Amit megjósoltam...

...bekövetkezett : ma behalt az asztali gépünk. Most az én laptopomon osztozunk... (persze közben megy a nagy windows telepítés)  és most kaptam kb tíz perc gépidőt. Nem is tudom mivel töltsem... 
Egy éve kettészakadt a család a PC és a Mac rajongók táborára. Semmi problémám a Windows-sal, csak nincs kedvem használni...talán túl sokat használom a munkahelyemen és meguntam. Úgy döntöttem ha van alternatíva, én azt választom. Eddig még nem bántam meg, sőt élvezem.
A múlt hétvégén magamban mosolyogva állítottam össze egy prezentációt hétfőre az apple keynote- tal. Azóta azt mondogatom mindenkinek, hogy van egy olyan program, mint a power point, csak ezt arra tervezték, hogy prezentációt állítson össze az ember vele és közben ezt élvezze. Tényleg ennyi az egész...

Nincsenek megjegyzések:

Rendszeres olvasók