2010. február 11., csütörtök

Almás táska

Több mint egy éve szabtam ki ezt a zsákvászon táskát, a fülek is "raktáron voltak" és volt egy alma alakú foltom, amit mindenképp fel akartam varrni valamire. Ezekből a részekből azonban soha sem készült volna táska, ha nem kapok egy darab bőrt a munkatársnőmtől.
 A "népi kismesterség oktató" tanfolyamon tanultunk bőrözni, de az már elég rég volt. Azt hiszem ez meg is látszik a végeredményen: fogtam a bőrt és nekiestem a varrógéppel... szégyellem magam.

Az alma a táska belsejébe került, de én szeretem ezeket a kis rejtett díszeket: a ruhákban  is a bélés izgat a legjobban, pedig azt senki sem látja...

Breaking news... végre fent vannak a jog jegyek a Neptunon!

2 megjegyzés:

F.Gina írta...

Örülök, hogy rám találtál, így én is rád találtam :)) Szépek a munkáid, és gyönyörű anyagokból varrsz.
jövök máskor is !

Jutus írta...

Nagyon szép ez a táska,én biztos kívülre tettem volna az almát,hogy mások is lássák.:)) Nagyon ötletes!!!

Rendszeres olvasók